Verzend- en leveringsbeleid
Hulp nodig?
Laatst bijgewerkt op 05 juli 2023
Lees ons Verzend- en Leveringsbeleid zorgvuldig door bij het kopen van onze producten. Dit beleid is van toepassing op elke bestelling die je bij ons plaatst.
1. Verzendtarieven en -kosten
Wat zijn mijn verzend- en leveringsopties?
We bieden verschillende verzendopties. In sommige gevallen beheert een externe leverancier onze voorraad en is deze verantwoordelijk voor de verzending van onze producten.
Verzendkosten
We verzenden wereldwijd en de tarieven zijn afhankelijk van:
- De afmetingen van de lading (afmetingen)
- Het gewicht van de lading (bruto)
- Aard van de lading indien geen voertuig (indien beschikbaar – inclusief HS Code)
- Waar de vracht vandaan komt (exacte locatie)
- Naar welke locatie wordt de vracht verzonden (exacte locatie)
Neem contact met ons op en we geven je onze aanbieding en validatieperiode.
Let op – in alle gevallen zijn de verzendkosten BTWOS.
2. Verzendmethoden, levertijden en verzendbeperkingen
Voor consumenten in de EU: Dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten. Tenzij specifiek vermeld, weerspiegelen geschatte levertijden de vroegst beschikbare levering, en leveringen zullen worden uitgevoerd binnen de periode die in onze commerciële aanbieding wordt vermeld. Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene voorwaarden.
Leveren jullie internationaal?
Wij bieden wereldwijde verzending. Gratis verzending is niet geldig voor nationale en internationale bestellingen.
Voor meer informatie over douaneprocedures:
- E-mail info@ictlholland.nl
- Bel +31 6 3954 12 91
3. Internationale verzending en beperkingen
Houd er rekening mee dat we onderworpen kunnen zijn aan verschillende regels en beperkingen met betrekking tot sommige internationale leveringen en dat je onderworpen kunt zijn aan extra belastingen en heffingen waarover wij geen controle hebben. Als dergelijke gevallen van toepassing zijn, bent u verantwoordelijk voor de naleving van de wetten die van toepassing zijn op het land waar u woont en bent u verantwoordelijk voor dergelijke extra kosten of belastingen.
Wat gebeurt er als mijn bestelling vertraging oploopt?
Als de levering om welke reden dan ook vertraagd is, laten we je dat zo snel mogelijk weten en geven we je een aangepaste geschatte leverdatum.
Voor consumenten in de EU: Dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten. Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene voorwaarden.
Hoe kunt u contact met ons opnemen over dit beleid?
Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u contact met ons opnemen via:
- Telefoon: +31 6 3954 12 91
- E-mail: info@ictlholland.nl
- Online contactformulier: https://ictlholland.nl/about/contact/